dimecres, 23 de gener del 2019

La increïble història de... El noi del milió




En Joe Spud és el nen de dotze anys més ric del món. Té tants diners, que ha comprat tot el que es pot desitjar: un cotxe de Fórmula 1, cinc-cents parells de vambes (sense exagerar), un gos robot importat del Japó, un aquari amb dos cocodrils i un tauró, i també tot un parc d'atraccions privat per al jardí de casa seva.
Però el que necessita de debò no ho pot comprar amb diners. Sabeu què és?


L'escriptor... David Walliams







Va néixer a Anglaterra l’any 1971. Era un actor de series de televisió molt conegut i amb un humor molt sarcàtic. Avui en dia és un dels autors més joves i reconeguts amb una extensa col.lecció de llibres de literatura infantil i juvenil.




Per reflexionar, per comentar:


- T’has divertit llegint el llibre?
- Què en faries tu si rebéssis el regal que rep en Joe?
- què en pensis de que tingui tantes coses? T’agradaria a tu ?
- Creus que un amic és més valuós que tots els diners del món?






4 comentaris:

  1. El llibre esta molt ve ami ma agradat molt perquè te sentiments hi han coses divertides. El final del conte es la part que m'ha agradat mès. La part del principi tnve pero per el mig no tan. El conte està molt ve.

    ResponElimina
  2. Que bé que vas fer l'esforç de continuar-lo ! t'animo a continuar buscant lectures que et diverteixin

    ResponElimina
  3. Hola Mònica, es molt divertit, ma fa senti molt espacial, m'agrada molt. si tubes una regal com en Joe man cantaria molt se en Joe.

    ResponElimina
  4. M'ha agradat molt aquest llibre.Perquè t'ensenya molts valors d'una manera divertida.Jo el recomano a tothom, nens, nenes, adults, avis.. Un dels millors llibres que m'he llegit. I mira que m'encanta llegir!

    ResponElimina