dimecres, 23 de gener del 2019

El fantàstic senyor Guillot





En una vall hi havia un bosc, dins el bosc hi havia un arbre, sota l'arbre hi havia un cau on vivien feliços el senyor Guillot, una guineu molt llesta, i la seva família. Tres grangers mesquins, bruts i lletjos a més no poder els volien caçar, però l'enginy del fantàstic senyor Guillot els va deixar amb un bon pam de nas.








Roald Dahl fou un novel·lista, escriptor de contes i guionista gal·lès d'ascendència noruega, famós com a escriptor per a nens i adults. Entre els seus llibres més populars hi ha Charlie i la fàbrica de xocolata, James i el préssec gegant, Matilda, Les bruixes i Històries imprevistes.




Per pensar, per comentar:

- Creus que en fan un gra massa els tres pagesos ?
- Penses que els ajuda quan s’uneixen a les guineus, la familia dels teixosn i dels conills? Perquè?
- Has tingut por de que no aconseguissin sobreviure al cau? Sense menjar i sense poder sortir?





12 comentaris:

  1. A mi m'agradat aquest llibre perque tota l'estona pasen coses.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Coses que no ni ens imaginariem, oi? Una aventura ben curiosa

      Elimina
  2. A mi m'ha agradat aquest llibre perque tota l'estona pasen coses.

    ResponElimina
  3. Aquest llibre m'ha agradat molt, sobre tot les presentacions dels cassadors.

    ResponElimina
  4. És molt divertit, la part que m'agrada més és quan la guineu els hi roba sidra oques i gallines a en Pep,en Pol i en Pau i després fan un sopar amb tots els animals que viuen a sota terra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ! Es un final ben bonic i que acaben compartint entre tots !!

      Elimina
  5. M'ha agradat aquest llibre perquè el senyor guillot roba el menjar per la senyora guilla.

    ResponElimina
  6. El llibre m'agradat molt perque hi ha aventures i també perque era curt. Els personatgues eran molt divertits.

    ResponElimina
  7. El llibre m'agrada molt es molt divertit i m'agradan molt les ilustrasions.


    ResponElimina
  8. Jo he llegit el llibre El fantastic senyor Guilliot, i la veritat es que m'ha agradat molt, es tracte de que una guineu que roba el menjar de tres grangers, un dia els grangers es van adonar que els robaba menjar. Que creieu que pasarà?

    ResponElimina